Iskanje

 

 Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. predsednik ZDVD 

 

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.  urednik spletne strani 

 

drugi kontakti>>>

 

  
 

 

 

 

cvicek3

 

 

"Božja kaplja troedina -
cviček -
vino imenitno,
suho in prijetno pitno,

kot ga dajejo črnina,
frankinja in kraljevina,

pivcu in pevcu se prileže,
jezik in srce razveže,

in četudi ni za maše,
zmeraj paše,

ker je naše, vino nežno,
živo, sveže."

Ambasador cvička -
Tone Pavček
v "Hvalnici cvičku"

 

 

 

 

 Zavarovalnica Triglav, d.d.

 

 

TPV logo

 

KGZ NOVO MESTO color 1

 

 MF PROJEKT logo crop

 

 

 

 

 

naslo01Dobrodošli na spletni strani Zveze društev
vinogradnikov Dolenjske (ZDVD)!

Naša zveza združuje vinogradniška društva iz območja Dolenjske in Posavja zaradi uresničevanja skupnih interesov na področju pridelave, negovanja in prometa dolenjskega posebneža cvička in ostalih vin s tega območja.

V ZDVD je včlanjenih 32 vinogradniških društev, skupaj preko 5000 vinogradnic in vinogradnikov.

Cvičkova akademija

Fakulteta za turizem Univerze v Mariboru je v sodelovanju z Zvezo društev vinogradnikov Dolenjske in Društvom vinogradnikov Kostanjevica na Krki ter ob podpori občine Kostanjevica na Krki, v torek 15. julija v Brežicah organizirala Cvičkovo akademijo, ki sodi v okvir prireditve 42. Teden cvička.

akademija cvPrisotnim vinogradnicam, vinogradnikom in drugim gostom je Lea-Marija Colarič-Jakše, kot urednica strokovne monografije "Cviček v deželi turizma", predstavila omenjeno publikacijo. Zbrane so nagovorili še dekan fakultete za turizem Božidar Veljković, Marko Koščak, brežiški župan Ivan Molan, 16. cvičkova princesa Maja Žibert, predsednik ZDVD Matjaž Jakše in predstavnik organizacijskega odbora 42. Tedna cvička Stane Tomazin. Zbrani so prisluhnili predavanju Maria Plenkovića, z naslovom "Kultura vina in vinske produkcije: Novi (stari) kulturni in komunikativni trendi v turizmu", ki je kot član evropske akademije znanosti in umetnosti spregovoril o pomenu komuniciranja v turizmu na primeru vina. Študent fakultete za turizem Tomi Špindler je predstavil analizo 42. tedna cvička, ki so jo pripravili študenti. O dogodku so poročali tudi lokalni mediji. 

Vabljeni k ogledu prispevka, ki ga je pripravil Vaš kanal, VEČ>>>

Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Podrobne informacije..

Sprejemam piskotke.

Vec o piskotkih